A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok

Hatósági ügyintézés a Kisbajcsi Közös Önkormányzati Hivatalban:

Hatósági ügyek intézéséhez előzetes időpontfoglalás a (96) 560-230-as telefonszámon lehetséges.

Hivatal ügyfélfogadás rendje:

Hétfő 12:30-16:00 óráig
Kedd    8:00-12:00 óráig  12:30-16:00 óráig

Szerda nincs ügyfélfogadás

Csütörtök 8:00-12:00 óráig 12,30-16:00 óráig
Péntek     8:00-12:00 óráig

Ügyek, szolgáltatások és nyomtatványok

 

Településképi eljárások:

Németh Eszter önkormányzati főépítész

Telefon: (20) 476-2998

 

Mobilizált kormányablak:

A kormányablakbuszokban - többek között - az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:

  • személyi igazolvány igénylése
  • lakcímváltozás bejelentése
  • jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
  • parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
  • diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
  • útlevél igénylése
  • DÁP regisztráció

Kormányablakbusz menetrendek

 

Építéshatósági ügyintézés:

Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kormányhivatal Építésügyi és Örökségvédelmi Főosztály, Építésügyi Osztály 1.

Cím: 9021 Győr, Árpád út 32.

Telefon: (96) 795-938

E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. 

Hivatali kapu: GYMSEPFEL

KRID: 367391378

sz2020

Weboldalunk süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat az Ön gépén tárolja a rendszer. A cookie-k személyek azonosítására, látogatási szokásaik követésére nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a cookie-k használatába.