A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok
Hatósági ügyintézés a Kisbajcsi Közös Önkormányzati Hivatalban:
Hatósági ügyek intézéséhez előzetes időpontfoglalás a (96) 560-230-as telefonszámon lehetséges.
Hivatal ügyfélfogadás rendje:
Hétfő 12:30-16:00 óráig
Kedd 8:00-12:00 óráig 12:30-16:00 óráig
Szerda nincs ügyfélfogadás
Csütörtök 8:00-12:00 óráig 12,30-16:00 óráig
Péntek 8:00-12:00 óráig
Ügyek, szolgáltatások és nyomtatványok
Településképi eljárások:
Németh Eszter önkormányzati főépítész
Telefon: (20) 476-2998
Mobilizált kormányablak:
A kormányablakbuszokban - többek között - az alábbi ügyek intézésére van lehetőség:
- személyi igazolvány igénylése
- lakcímváltozás bejelentése
- jogosítvány (vezetői engedély) ügyintézés
- parkolási igazolvánnyal kapcsolatos ügyek
- diákigazolvány igényléséhez szükséges NEK adatlap felvétele
- útlevél igénylése
- DÁP regisztráció
Építéshatósági ügyintézés:
Győr-Moson-Sopron Vármegyei Kormányhivatal Építésügyi és Örökségvédelmi Főosztály, Építésügyi Osztály 1.
Cím: 9021 Győr, Árpád út 32.
Telefon: (96) 795-938
E-mail: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Hivatali kapu: GYMSEPFEL
KRID: 367391378